Jumaat, 23 April 2010

SEMINAR DI SG.PETANI


Salam kekayaan semua...
Masa ni tengah demam. Disebabkan diri ni, berkobar-kobar untuk menaip. Gagahkanlah jugak.  Demam kali...alahai kejap rasa ok,kejap rasa nak demam semula. Selalunya 1-2 hari dah ok...tapi ni dah masuk hari ke-4. Ya Allah, sembuhkanlah Sarina daripada demam dengan secepatnya... Amin.
Pada 17/04~18/04 saya sekeluarga ke Sg. Petani. Sebelum ke sana anak-anak memang tengah demam. Disebabkan semangat punya pasal apa pun ditempuhi. Anak no.2 ni tak boleh ditinggalkan,masih menyusu badan. Selagi tak cukup umurnya 2 tahun, selagi itulah akan dibawa ke mana-mana.
Saudara/ri pernah dengar nama Dr. Azizan Osman??? Saya menghadiri seminar dia le... Banyak ilmu yang tidak pernah saya tahu, kini saya tahu. Kepada sesiapa yang mahu kenali potensi diri, mahu kaya dan berjaya, silalah mengikuti seminar Dr. ini. Tak rugi pun... Bukankah kita dituntut untuk mencari ilmu hingga ke hujung dunia...
gambar ni pulak masa kat Hotel Syuen... masa tu pun menghadiri seminar Dr.Azizan Osman jugak

ini lah tempat kami menginap, tak sempat nak ambil gambar di dalam bilik.
aku kaya dan berjaya... Yes I am

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...